ドイツにおける「学校プログラム」政策の進展と「機会均等」原則の今日的意義

Author(s)

    • 前原, 健二 マエハラ, ケンジ

Bibliographic Information

ドイツにおける「学校プログラム」政策の進展と「機会均等」原則の今日的意義

研究代表者:前原健二

(科学研究費補助金(基盤研究C)研究成果報告書, 平成15年度-平成17年度)

[東京電機大学], 2006.3

Title Transcription

ドイツ ニ オケル ガッコウ プログラム セイサク ノ シンテン ト キカイ キントウ ゲンソク ノ コンニチテキ イギ

Available at  / 3 libraries

Search this Book/Journal

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA7756815X
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    [東京]
  • Pages/Volumes
    111p
  • Size
    30cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top