Business research methods
著者
書誌事項
Business research methods
(The Irwin/McGraw-Hill series in operations and decision sciences)
McGraw-Hill Irwin, c2006
9th ed
- : CD-ROM
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Previous ed.: 2003
Bibliography: p. 682-704
Includes indexes
System requirements: PV w/Pentium based processor; Microsoft Windows 98/2000/XP; Microsoft Windows Internet Explorer 5.5 as default browser, Microsoft Office or equivalent
内容説明・目次
- 巻冊次
-
ISBN 9780072979237
内容説明
part I Introduction to Business Research 1 Research in Business 2 Thinking Like a Researcher 3 The Research Process 4 Business Research Requests and Proposals Appendix 4a: Covering Kids RFP 5 Ethics in Business Research part II The Design of Research 6 Research Design: An Overview 7 Secondary.
目次
part I Introduction to Business Research 1 Research in Business 2 Thinking Like a Researcher 3 The Research Process 4 Business Research Requests and Proposals Appendix 4a: Covering Kids RFP 5 Ethics in Business Research part II The Design of Research 6 Research Design: An Overview 7 Secondary Data Searches 8 Qualitative Research 9 Observation Studies 10 Surveys 11 Experiments and Test Markets Appendix 11a: Complex Experimental Designs part III The Sources and Collection of Data 12 Measurement 13 Measurement Scales 14 Questionnaires and Instruments Appendix 14a: Crafting Effective Measurement Questions Appendix 14b: Pretesting Options and Discoveries 15 Sampling Concepts Appendix 15a: Determining Sample Size part IV Analysis and Presentation of Data 16 Data Preparation and Analysis Appendix 16a: Describing Data Statistically 17 Exploring, Displaying, and Examining Data 18 Hypothesis Testing 19 Measures of Association 20 Multivariate Analysis: An Overview 21 Presenting Insights and Findings: Written and Oral Reports case abstracts appendices A Focus Group Discussion Guide B Nonparametric Significance Tests C Selected Statistical Tables References and Readings Glossary Photo Credits Index
- 巻冊次
-
: CD-ROM ISBN 9780072979268
内容説明
The Student CD contains business reference sources, data files, cases, external sample proposal, sample student project, glossary, other chapter related material, and an exhibits index.
「Nielsen BookData」 より