Optimal institutional mechanisms for funding generic advertising : an experimental analysis
著者
書誌事項
Optimal institutional mechanisms for funding generic advertising : an experimental analysis
Dept. of Applied Economics and Management, College of Agriculture and Life Sciences, Cornell University, [2004]
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
この図書・雑誌をさがす
注記
Title from cover
"December 2004"--Cover
At head of title: National Institute for Commodity Promotion Research & Evaluation
Includes bibliographical references (p. 29-33)
Also available in electronic format
HTTP:URL=http://aem.cornell.edu/special%5Fprograms/commodity/nicpre/bulletins/rb0412.pdf
HTTP:URL=http://purl.org/net/nysl/nysdocs/58842080