The growth gamble : when leaders should bet big on new businesses and how to avoid expensive failures
著者
書誌事項
The growth gamble : when leaders should bet big on new businesses and how to avoid expensive failures
Nicholas Brealey International, 2005
- : hard
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. [306]-314) and index
内容説明・目次
内容説明
More and more corporations are experiencing a 'growth gap' when the natural growth of their core businesses is not enough. Nearly every company tries to create new legs for its mature portfolio, yet as many as 99 per cent of companies fail to create successful new growth platforms.
Based on extensive new research The Growth Gamble is a major new book on the toughest challenge in management - finding, getting into and growing new businesses. Its startling conclusions will help you to 'Stop Kissing Frogs!' and enter only the most promising and profitable sectors for you Company's strengths. Most importantly, the book will arm you with practical tools to help your company make the right decision based on a Traffic Lights Toolkit - a powerful screening and strategic thinking tool that helps managers identify real opportunities and learn to "only Go On Green."
With some startling 'red light' conclusions, this exciting new book gives alternatives, equipping practitioners with the tools which help them to make the right decisions and identify good prospects without the trial and error.
「Nielsen BookData」 より