The Chinese negotiator : how to succeed in the world's largest market

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The Chinese negotiator : how to succeed in the world's largest market

Robert M. March, Su-hua Wu

Kodansha International, 2007

1st ed

タイトル別名

チャイニーズ・ネゴシエーター : 英文版

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注記

日本語による奥付の出版年表記: 2006年10月

Bibliography: p. 271-276

内容説明・目次

巻冊次

ISBN 9784770030283

内容説明

中国で成功するには何をすべきで、何をしてはいけないのか。東西の商習慣・中国の企業風土に精通した二人の著者が、いかに中国人とパートナーシップを築きどうしたら「Win‐Win」になれるのかをケーススタディーを多用し実践的に解説する。

目次

  • How the Chinese Negotiate
  • Chinese and Foreign Businesspeople:Mutual Views
  • Well‐Managed Negotiations:The Individual Approach
  • Well‐Managed Negotiations:The Team Approach
  • Long‐Term Negotiations
  • Bargaining over Price
  • The Central Role of Guanxi
  • The Thirty‐Six Stratagems
  • Building Trust and Relationships
  • Coaching Negotiators in Strategic Skills〔ほか〕

「BOOKデータベース」 より

内容説明・目次

巻冊次

ISBN 9784770030283

内容説明

America is just now waking up to the business potential and problems of dealing with a newly aggressive China. This guide covers such techniques as how to win the real trust of the Chinese, how to follow customs Chinese understand, how to negotiate a fair deal, and how to build a long-term business relationship. America is just now waking up to the business potential and problems of dealing with a newly aggressive China. And with this wake-up call comes an increasing need for an authoritative, easy-to-read, practical guide to doing business with the Chinese. The

「Nielsen BookData」 より

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