The Chinese negotiator : how to succeed in the world's largest market
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書誌事項
The Chinese negotiator : how to succeed in the world's largest market
Kodansha International, 2007
1st ed
- タイトル別名
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チャイニーズ・ネゴシエーター : 英文版
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注記
日本語による奥付の出版年表記: 2006年10月
Bibliography: p. 271-276
内容説明・目次
- 巻冊次
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ISBN 9784770030283
内容説明
中国で成功するには何をすべきで、何をしてはいけないのか。東西の商習慣・中国の企業風土に精通した二人の著者が、いかに中国人とパートナーシップを築きどうしたら「Win‐Win」になれるのかをケーススタディーを多用し実践的に解説する。
目次
- How the Chinese Negotiate
- Chinese and Foreign Businesspeople:Mutual Views
- Well‐Managed Negotiations:The Individual Approach
- Well‐Managed Negotiations:The Team Approach
- Long‐Term Negotiations
- Bargaining over Price
- The Central Role of Guanxi
- The Thirty‐Six Stratagems
- Building Trust and Relationships
- Coaching Negotiators in Strategic Skills〔ほか〕
「BOOKデータベース」 より
内容説明・目次
- 巻冊次
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ISBN 9784770030283
内容説明
America is just now waking up to the business potential and problems of dealing with a newly aggressive China. This guide covers such techniques as how to win the real trust of the Chinese, how to follow customs Chinese understand, how to negotiate a fair deal, and how to build a long-term business relationship. America is just now waking up to the business potential and problems of dealing with a newly aggressive China. And with this wake-up call comes an increasing need for an authoritative, easy-to-read, practical guide to doing business with the Chinese.
The
「Nielsen BookData」 より