Mastering public relations
著者
書誌事項
Mastering public relations
(Palgrave master series)
Palgrave Macmillan, 2004
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. 209-211) and index
内容説明・目次
内容説明
In an engaging and accessible style, Mastering Public Relations takes a strategic management approach to providing a broader and deeper understanding through a well balanced interpretation of theory and practice. For undergraduate, diploma and CPD readers, this non partisan, wide ranging introduction sets public relations and its likely development in meaningful, relevant context. Recurring themes include ethics, social responsibility and international applications. There are multiple case studies and examples, numerous thought provoking questions and many more unusual topics included.
目次
Preface Introduction The Purpose of Public Relations Within the Organisation Outside the Organisation Communication Research, Planning and Evaluation The Customers Within Marketing Public Affairs Community Relations The Media Global Public Relations The Occupation of Public Relations Futures Bibliography Index
「Nielsen BookData」 より