Bibliographic Information

儲かる顧客のつくり方

DIAMONDハーバード・ビジネス・レビュー編集部編・訳

(Harvard business review anthology)

ダイヤモンド社, 2007.3

Other Title

Building customer loyalty

Strategies for building customer loyalty

儲かる顧客のつくり方

Title Transcription

モウカル コカク ノ ツクリカタ

Description and Table of Contents

Description

ロイヤルティは推薦者の数で決まる、収益率から顧客を戦略的に管理する、テクノロジーではなく優れた顧客価値の提供がカギ—。ロイヤル・カスタマーを育てる組織戦略。

Table of Contents

  • 第1章 ロイヤルティ・リーダーシップ
  • 第2章 顧客ロイヤルティを測る究極の質問
  • 第3章 一〇〇パーセントの顧客満足を届けるマネジメント
  • 第4章 「離反顧客」分析からの学習
  • 第5章 eロイヤルティのマネジメント
  • 第6章 ロイヤルティ神話の死角
  • 第7章 カスタマー・シナリオ
  • 第8章 B2B市場の顧客ロイヤルティ戦略

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Details
  • NCID
    BA81225168
  • ISBN
    • 9784478000748
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    xi, 279p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
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