儲かる顧客のつくり方
Author(s)
Bibliographic Information
儲かる顧客のつくり方
(Harvard business review anthology)
ダイヤモンド社, 2007.3
- Other Title
-
Building customer loyalty
Strategies for building customer loyalty
儲かる顧客のつくり方
- Title Transcription
-
モウカル コカク ノ ツクリカタ
Available at / 49 libraries
-
Research Institute for Economics & Business Administration (RIEB) Library , Kobe University図書
675.0-95087200601175
-
No Libraries matched.
- Remove all filters.
Search this Book/Journal
Description and Table of Contents
Description
ロイヤルティは推薦者の数で決まる、収益率から顧客を戦略的に管理する、テクノロジーではなく優れた顧客価値の提供がカギ—。ロイヤル・カスタマーを育てる組織戦略。
Table of Contents
- 第1章 ロイヤルティ・リーダーシップ
- 第2章 顧客ロイヤルティを測る究極の質問
- 第3章 一〇〇パーセントの顧客満足を届けるマネジメント
- 第4章 「離反顧客」分析からの学習
- 第5章 eロイヤルティのマネジメント
- 第6章 ロイヤルティ神話の死角
- 第7章 カスタマー・シナリオ
- 第8章 B2B市場の顧客ロイヤルティ戦略
by "BOOK database"