Supplemental rhythmic activity for elementary-age children and its relationship to levels of rhythmic self-efficacy and perceived competence : cognitive, cocial, and psychomotor

著者

    • White, Alison Nelson

書誌事項

Supplemental rhythmic activity for elementary-age children and its relationship to levels of rhythmic self-efficacy and perceived competence : cognitive, cocial, and psychomotor

Alison Nelson White

UMI, c2005

マイクロ形態(マイクロフィッシュ)

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

***記述は遡及データによる

"ISBN:0542560151" -- Catalog

Thesis (Ph.D.) -- University of Arkansas, 2005

Order No.: 32-07134

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA82133790
  • ISBN
    • 0542560151
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Ann Arbor, Mich.
  • ページ数/冊数
    2 microfiches (x, 97 p.)
  • 大きさ
    11 x 15 cm
ページトップへ