Creative advertising : ideas and techniques from the world's best campaigns

著者
書誌事項

Creative advertising : ideas and techniques from the world's best campaigns

Mario Pricken ; [translated from the German Kribbeln im Kopf by Mary Whittall]

Thames & Hudson, 2004, c2002

  • : pbk

タイトル別名

Kribbeln im Kopf

この図書・雑誌をさがす
内容説明・目次

内容説明

Unravels the creative processes behind some of the most original and effective advertising campaigns in recent years. Pricken showcases over 200 examples of international advertising from a wide range of media including magazines and billboards, television, cinema and the Internet.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報
  • NII書誌ID(NCID)
    BA82299104
  • ISBN
    • 9780500284766
  • LCCN
    2001096432
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 原本言語コード
    ger
  • 出版地
    London
  • ページ数/冊数
    263 p.
  • 大きさ
    28 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ