Creative advertising : ideas and techniques from the world's best campaigns

著者

書誌事項

Creative advertising : ideas and techniques from the world's best campaigns

Mario Pricken ; [translated from the German Kribbeln im Kopf by Mary Whittall]

Thames & Hudson, 2004, c2002

  • : pbk

タイトル別名

Kribbeln im Kopf

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内容説明・目次

内容説明

Unravels the creative processes behind some of the most original and effective advertising campaigns in recent years. Pricken showcases over 200 examples of international advertising from a wide range of media including magazines and billboards, television, cinema and the Internet.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA82299104
  • ISBN
    • 9780500284766
  • LCCN
    2001096432
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 原本言語コード
    ger
  • 出版地
    London
  • ページ数/冊数
    263 p.
  • 大きさ
    28 cm
  • 分類
  • 件名
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