战略品牌管理

Author(s)

    • 李, 乃和 リ, ダイワ li, nai he
    • 吴, 瑾 ゴ, キン wu, jin
    • 邹, 琦 スウ, キ zou, qi
    • 高, 维和 コウ, イワ gao, wei he

Bibliographic Information

战略品牌管理

凯文・莱恩・凯勒著 ; 李乃和等译

(工商管理经典译丛 = Business administration classics, . 市场营销系列||シジョウ エイショウ ケイレツ||shi chang ying xiao xi lie)

中国人民大学出版社, 2006.9

Other Title

Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity

Title Transcription

センリャク ヒンハイ カンリ

zhan lue pin pai guan li

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

原著第2版の翻訳

その他の訳者: 吴瑾, 邹琦, 高维和

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA82472435
  • ISBN
    • 9787300076232
  • Country Code
    cc
  • Title Language Code
    chi
  • Text Language Code
    chi
  • Original Language Code
    eng
  • Place of Publication
    北京
  • Pages/Volumes
    x, 3, 670p
  • Size
    26cm
  • Classification
  • Parent Bibliography ID
Page Top