Instruction to deliver : Tony Blair, public services and the challenge of achieving targets
著者
書誌事項
Instruction to deliver : Tony Blair, public services and the challenge of achieving targets
Politico's, 2007
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Bibliography: p. [395]-397
Includes index
内容説明・目次
内容説明
It sounded a noble aim, for New Labour to prioritise education, education, education. The method they chose since coming to power was a relentless attempt to raise standards by an obsession with tests and exams in every school, almost at every age level. (Ages 5, 7, 11, 14, 16, 17 and 18.) By using these scores to hold schools to account as never before, they planned to focus attention on each pupil's progress and thereby raise total standards. However well intentioned, it has become clear that these tests also have damaging side effects, as teachers are forced to adopt shortcuts to improve statistics, whether or not they are in the pupil's best interest. The tests may be good for government, but they do not produce a rounded child, and standards do not rise as hoped for. Warwick Mansell, a journalist with the TES, is the only journalist researching the subject in detail, and reveals how intention and practice widely differ so widely.
「Nielsen BookData」 より