教師の勇気づけ実践が児童の学級適応に及ぼす影響

Bibliographic Information

教師の勇気づけ実践が児童の学級適応に及ぼす影響

研究代表者古城和敬

(科学研究費補助金(基盤研究C)研究成果報告書, 平成16年度-平成17年度)

[大分大学], 2006.3

Title Transcription

キョウシ ノ ユウキヅケ ジッセン ガ ジドウ ノ ガッキュウ テキオウ ニ オヨボス エイキョウ

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

課題番号:16530430

書名は表紙による

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA82493694
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    [大分]
  • Pages/Volumes
    73p
  • Size
    30cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top