日本語教室における学習者の自発的発話の作用 : 教室談話構築過程の質的分析

Bibliographic Information

日本語教室における学習者の自発的発話の作用 : 教室談話構築過程の質的分析

近藤有美 [著]

[出版者不明], [2007.3]

Other Title

The effects of language learners' voluntary utterances : a qualitative analysis of the discourse construction process in Japanese classrooms

Title Transcription

ニホンゴ キョウシツ ニオケル ガクシュウシャ ノ ジハツテキ ハツワ ノ サヨウ : キョウシツ ダンワ コウチク カテイ ノ シツテキ ブンセキ

Available at  / 2 libraries

Search this Book/Journal

Note

名古屋大学大学院国際開発研究科2006年度博士論文

学位の種類: 博士(学術)

学位授与年月日: 2007-03-23

報告番号: 甲第7336号

学位記番号: 国開博第188号

Details

  • NCID
    BA83086914
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    [出版地不明]
  • Pages/Volumes
    iv, 149枚
  • Size
    31cm
Page Top