Understanding sustainable inclusive education development : lessons from a school and its communities in rural South Africa

著者

    • Pather, Sulochini

書誌事項

Understanding sustainable inclusive education development : lessons from a school and its communities in rural South Africa

by Sulochini Pather

(British thesis service)

[s.n.], [2004]

  • 1
  • 2

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Facsim. reprint of the author's thesis (Ph.D.)--University of Kent at Canterbury, 2004

Bibliography: leaves 432-451

DX238867

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA83843099
  • 出版国コード
    xx
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    [S.l.]
  • ページ数/冊数
    2 v. (xiii, 451, lxxvii leaves)
  • 大きさ
    31 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ