Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity
著者
書誌事項
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity
Pearson/Prentice Hall : Pearson Education International, c2008
3rd ed., Pearson international ed
- : pbk
大学図書館所蔵 全20件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
For students, managers and senior executives studying Brand Management.
Keller, Strategic Brand Management, 3e provides insights into how to create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity.
目次
I: Opening Perspectives
CHAPTER 1
Brands & Brand Management
II: Identifying and Establishing Brand Positioning and Values
CHAPTER 2
Customer-Based Brand Equity
CHAPTER 3
Brand Positioning
III: Planning and Implementing Brand Marketing Programs
CHAPTER 4
Choosing Brand Elements to Build Brand Equity
CHAPTER 5
Designing Marketing Programs to Build Brand Equity
CHAPTER 6
Integrating Marketing Communications to Build Brand Equity
CHAPTER 7
Leveraging Secondary Brand Associations to Build Brand Equity
IV: Measuring and Interpreting Brand Performance.
CHAPTER 8
Developing a Brand Equity Measurement and Management System
CHAPTER 9
Measuring Sources of Brand Equity: Capturing Customer Mindset
CHAPTER10
Measuring Outcomes of Brand Equity: Capturing Market Performance
V: Growing and Sustaining Brand Equity.
CHAPTER 11
Designing and Implementing Branding Strategies
CHAPTER 12
Introducing and Naming New Products and Brand Extensions
CHAPTER 13
Managing Brands over Time
CHAPTER 14
Managing Brands over Geographic Boundaries and Market Segments
VI: Closing Perspectives
CHAPTER 15
Closing Observations
「Nielsen BookData」 より