Power bases and informational influence strategies : a behavioral study on the use of management accounting information
著者
書誌事項
Power bases and informational influence strategies : a behavioral study on the use of management accounting information
(Gabler Edition Wissenschaft, . Research in management accounting & control / herausgegeben von Utz Schäffer)
Deutscher Universitäts-Verlag, 2008
大学図書館所蔵 全4件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Originally presented as the author's thesis (doctoral)--European Business School, Oestrich-Winkel, 2007
Bibliography: p. [217]-255
内容説明・目次
内容説明
Patrick Heinemann combines and extends social psychology research on power and influence with insights from research on the use of information. He derives hypotheses on the relationships between influence strategies based on management accounting information, influence outcomes, and various moderating variables
目次
Social influence and influence strategies
Occurrence and relevance of informational influence strategies
Influencing with management accounting information
Power bases as a potential to exercise influence
「Nielsen BookData」 より