地域ブランド創成のための生活空間エレメントデザインの役割と効果

Bibliographic Information

地域ブランド創成のための生活空間エレメントデザインの役割と効果

研究代表者 森田昌嗣

(科学研究費補助金(基盤研究C)研究成果報告書, 平成18年度-平成19年度)

[九州大学], 2008.5

Other Title

平成18年度-平成19年度科学研究費補助金(基盤研究(C))研究成果報告書

Title Transcription

チイキ ブランド ソウセイ ノ タメノ セイカツ クウカン エレメント デザイン ノ ヤクワリ ト コウカ

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

研究課題番号: 18500576

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BA86335957
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    [福岡]
  • Pages/Volumes
    1冊
  • Size
    30cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top