Interdisciplinary contributions to marketing management

書誌事項

Interdisciplinary contributions to marketing management

by William Lazer, Eugene J. Kelley

(Marketing and transportation paper, no. 5)

University Microfilms International, 1971

[Microfilm ed.]

マイクロ形態(マイクロフィルム (リール))

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Reprint.Originally published: East Lansing, Mich. : Bureau of Business and Economic Research, College of Business and Public Service, Michigan State University , 1959

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA86349011
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Ann Arbor, Mich.
  • ページ数/冊数
    1 microfilm reel
  • 大きさ
    35 mm
  • 親書誌ID
ページトップへ