書誌事項

International marketing

Michael R. Czinkota, Ilkka A. Ronkainen

Thomson/South-Western, c2007

8th ed

大学図書館所蔵 件 / 2

この図書・雑誌をさがす

注記

Includes bibliographical references and index

内容説明・目次

内容説明

INTERNATIONAL MARKETING is an innovative up-to-date text ideal for anyone seeking success in this fast-paced field. You will discover topics ranging from beginning start-up operations to confronting giant global marketers. With this in-depth text, you will be prepared to conquer the international business world!

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA86997394
  • ISBN
    • 9780324317022
  • LCCN
    2006020788
  • 出版国コード
    at
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Australia
  • ページ数/冊数
    xxx, 646, 13, 24 p.
  • 大きさ
    28 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ