Effect of the combined use of learner strategies and adjunct questions incorporated into modular versus traditional instructional methods on the learning and long-term retention of a motor

著者

    • Anshel, Mark H. (Mark Howard)

書誌事項

Effect of the combined use of learner strategies and adjunct questions incorporated into modular versus traditional instructional methods on the learning and long-term retention of a motor

by Mark Howard Anshel

[University Microfilms], [1980]

マイクロ形態(マイクロフィッシュ)

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Thesis(Ph.D.)--The Florida State University, 1979

"80-06219"

***記述は遡及データによる

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA89430535
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    [Ann Arbor, Mich.]
  • ページ数/冊数
    5 microfiches (453 p.)
  • 大きさ
    11 x 15 cm
ページトップへ