Effects of modeling and knowledge of results on learning a timing task by 8, 10, and 12 year old children

著者

    • Carroll, Douglas Michael

書誌事項

Effects of modeling and knowledge of results on learning a timing task by 8, 10, and 12 year old children

by Michael Douglas Carroll

[University Microfilms International], [1988]

マイクロ形態(マイクロフィッシュ)

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Thesis (M.S.)--California State University, Fullerton, 1988

"13-33620"

***記述は遡及データによる

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA89509770
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    [Ann Arbor, Mich.]
  • ページ数/冊数
    1 microfiche (63 p.)
  • 大きさ
    11 x 15 cm
ページトップへ