英文訳読による指導の効果と評価の妥当性に関する、心的表象モデルに基づく検証
Author(s)
Bibliographic Information
英文訳読による指導の効果と評価の妥当性に関する、心的表象モデルに基づく検証
(科学研究費補助金基盤研究(C)(2)研究成果報告書, 平成17-20年度)
[卯城祐司], 2009.2
- Other Title
-
Reading English with and without Japanese translation : an examination, based on mental representation theory, of instruction and assessment
- Title Transcription
-
エイブン ヤクドク ニ ヨル シドウ ノ コウカ ト ヒョウカ ノ ダトウセイ ニ カンスル シンテキ ヒョウショウ モデル ニ モトズク
Available at 1 libraries
  Aomori
  Iwate
  Miyagi
  Akita
  Yamagata
  Fukushima
  Ibaraki
  Tochigi
  Gunma
  Saitama
  Chiba
  Tokyo
  Kanagawa
  Niigata
  Toyama
  Ishikawa
  Fukui
  Yamanashi
  Nagano
  Gifu
  Shizuoka
  Aichi
  Mie
  Shiga
  Kyoto
  Osaka
  Hyogo
  Nara
  Wakayama
  Tottori
  Shimane
  Okayama
  Hiroshima
  Yamaguchi
  Tokushima
  Kagawa
  Ehime
  Kochi
  Fukuoka
  Saga
  Nagasaki
  Kumamoto
  Oita
  Miyazaki
  Kagoshima
  Okinawa
  Korea
  China
  Thailand
  United Kingdom
  Germany
  Switzerland
  France
  Belgium
  Netherlands
  Sweden
  Norway
  United States of America
Search this Book/Journal
Note
研究課題番号: 17520366