Advertising and integrated brand promotion

書誌事項

Advertising and integrated brand promotion

Thomas C. O'Guinn, Chris T. Allen, Richard J. Semenik

South-Western Cengage Learning, c2009

5th ed

  • : Student ed

タイトル別名

Advertising & integrated brand promotion

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内容説明・目次

内容説明

Powerful and practical, current and cutting-edge, ADVERTISING AND INTEGRATED BRAND PROMOTION, 5e captures the thrill of advertising with its integrated learning experience, solid theory, real-world examples, and coverage of emerging trends.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA89907467
  • ISBN
    • 9780324568622
  • LCCN
    2008922770
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Mason, Ohio
  • ページ数/冊数
    xlii, 726 p.
  • 大きさ
    29 cm
  • 分類
  • 件名
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