エコツーリズム・ビジネスとマーケティング

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エコツーリズム・ビジネスとマーケティング

(海外研究開発レポート, Data No. HTR-8563(D))

[ハイテックリサーチ], [200-?]

タイトル読み

エコ ツーリズム ビジネス ト マーケティング

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注記

本文は英語

タイトルは表紙による

片面印刷(複写)による合冊複製本

Referencesあり

収録内容

  • Barriers to ecotourism supplier success: a comparison of agency and business perspectives / Gabriela Silva, marc E. McDill
  • A spatial analysis of commercial ecotourism businesses in New Zealand : A c 1999 Benchmarking exercise using GIS Angela Dickey & James E. S. Higham
  • A protected areas ecotourism competitive cluster approach to catalyse biodiversity conservation and economic growth in Bulgaria / Donald E. Hawkins
  • Planning for sustainable ecotourism : the case for reseaarch ecotourism in developing country destinations Julian Cliftonm Angela Benson
  • Providing ecotourism excursions ofr cruise passengers / David Johnson
  • Nature-based tourists : the relationship between their trip expenditures and activities / Mehmet Mehmetoglu
  • The environmental values of potential ecotourists : a segmentation study / Christos Zografos, David allcroft
  • Segmenting the nature-based tourists based on travel mode choice / Mehmet Mehmetoglu
  • Ecotourism in appalachia : marketing the mountains / Alu Fritsch, Kristin Johannsen

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詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BA90059296
  • 出版国コード
    ja
  • タイトル言語コード
    jpn
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    [東京]
  • ページ数/冊数
    1冊
  • 大きさ
    30cm
  • 親書誌ID
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