通常の学級における学習につまずきのある子どもへの多層指導モデル(MIM)開発に関する研究

Author(s)

    • 海津, 亜希子 カイズ, アキコ

Bibliographic Information

通常の学級における学習につまずきのある子どもへの多層指導モデル(MIM)開発に関する研究

研究代表者 海津亜希子

(特殊研, F-151)

国立特別支援教育総合研究所, 2009.3

Other Title

Development of multilayer instruction model for straggling learners in general education class

平成18-20年度文部科学省科学研究費補助金(若手研究(A))研究成果報告書「学習につまずきのある子どもへの多層指導モデル(MIM)開発に関する研究」

Title Transcription

ツウジョウ ノ ガッキュウ ニオケル ガクシュウ ニ ツマズキ ノ アル コドモ エノ タソウ シドウ モデル MIM カイハツ ニ カンスル ケンキュウ

Available at  / 5 libraries

Search this Book/Journal

Note

表紙のシリーズ名: 特教研

課題番号: 若手研究(A)18683008

Related Books: 1-1 of 1

  • 特殊研

    国立特殊教育総合研究所

    Available at 1 libraries

Details

  • NCID
    BA91391356
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpneng
  • Place of Publication
    横須賀
  • Pages/Volumes
    163p
  • Size
    30cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top