書誌事項

Contemporary marketing

Louis E. Boone, David L. Kurtz

South-Western, Thomson Learning, c2002

[2002 ed.]

  • : pbk

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Previous (i.e. 10th) ed.: Fort Worth : Harcourt College Publishers, c2001

Includes bibliographical references and indexes

内容説明・目次

内容説明

Boone and Kurtz's Contemporary Marketing has proven to be the premier introduction to marketing, year after year. Contemporary Marketing 2002 is a lower-cost paperback alternative updated with new vignettes, print ads, and information. Fully revised examples, tables, figures, charts, and graphs provide up-to-the-minute insight on marketing trends and issues.

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB01222381
  • ISBN
    • 0030351723
  • LCCN
    2001091989
  • 出版国コード
    at
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    South Melbourne, Vic. ; London
  • ページ数/冊数
    1 v. (various pagings)
  • 大きさ
    28 cm
  • 分類
  • 件名
ページトップへ