Harvard business review on business model innovation
著者
書誌事項
Harvard business review on business model innovation
(Harvard business review paperback books, . Ideas with impact)
Harvard Business School Pub., c2010
- タイトル別名
-
Business model innovation
大学図書館所蔵 全7件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
"Harvard Business Press"--Cover
Includes index
収録内容
- Why business models matter / Joan Magretta
- Disruptive technologies : catching the wave / Joseph L. Bower and Clayton M. Christensen
- Reinventing your business model / Mark W. Johnson, Clayton M. Christensen, and Henning Kagermann
- Building breakthrough businesses within established organizations / Vijay Govindarajan and Chris Trimble
- Discovery-Driven Planning / Rita Gunther McGrath and Ian C. Macmillan
- Mapping your innovation strategy / Scott D. Anthony, Matt Eyring, and Lib Gibson
- Finding your next core business / Chris Zook
- From spare change to real change : the social sector as beta site for business innovation / Rosabeth Moss Kanter
内容説明・目次
内容説明
It takes more than a good product to keep a company successful it takes a strong business model. Whether you're leading an established corporation or launching a new startup, you need to have the right structure in place to reach your goals. With this collection of HBR articles, you'll learn how to establish the business model you need to succeed and execute transformational growth for your business.
目次
Why Business Models Matter Joan Magretta Disruptive Technologies: Catching the Wave Joseph L. Bower, Clayton M. Christensen Reinventing Your Business Model Mark W. Johnson, Clayton M. Christensen, Henning Kagermann Building Breakthrough Businesses Within Organizations Vijay Govindarajan, Chris Trimble Discovery-Driven Planning Rita Gunther McGrath, Ian C. MacMillan Mapping Your Innovation Strategy Scott D. Anthony, Matt Eyring, Lib Gibson Finding Your Next Core Business Chris Zook From Spare Change to Real Change: The Social Sector as Beta Site for Business Innovation Rosabeth Moss Kanter About the Contributors Index
「Nielsen BookData」 より