グローバル・マーケティング Global marketing

Bibliographic Information

グローバル・マーケティング = Global marketing

丸谷雄一郎著

創成社, 2010.4

第3版

Other Title

グローバルマーケティング

Title Transcription

グローバル・マーケティング

Available at  / 41 libraries

Note

参考文献: p155-165

Description and Table of Contents

Table of Contents

  • 1 企業活動のグローバル化
  • 2 戦略的マーケティング及びマーケティング・マネジメントとは
  • 3 グローバル・マーケティングの枠組み
  • 4 グローバル・マーケティング・リサーチ
  • 5 環境分析
  • 6 参入市場の決定
  • 7 グローバル市場参入戦略
  • 8 グローバル統合・調整
  • 9 グローバル・マーケティングの組織

by "BOOK database"

Details

  • NCID
    BB02072422
  • ISBN
    • 9784794423276
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    xii, 170p
  • Size
    21cm
  • Classification
  • Subject Headings
Page Top