Author(s)

    • Valconcha, Luz Dara Igos
    • 金, 英植
    • Bussmann, Angela Cristina Cavichiolo
    • Manuel, Carrillo Jose

Bibliographic Information

A study focused on the secondary mathematics education of Japan and the Philippines

Luz Dara Igos Valconcha(フィリピン). 日本における国際理解教育の現状と課題 : 「多文化教育」へのパラダイムの変換が示唆するもの / 金英植(韓国). T.S. Eliot : a metaphysical poet / Angela Cristina Cavichiolo Bussmann(ブラジル). Thchnology and education / Carrillo Jose Manuel(ベネズエラ)

(教員研修留学生研究報告書 / 奈良教育大学, 1999年4月~2000年3月)

奈良教育大学, 2000

Title Transcription

ニホン ニ オケル コクサイ リカイ キョウイク ノ ゲンジョウ ト カダイ : タブンカ キョウイク ヘノ パラダイム ヘンカン ガ シサ スル モノ

Available at  / 1 libraries

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BB02600451
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    eng
  • Text Language Code
    jpneng
  • Place of Publication
    [奈良]
  • Pages/Volumes
    vi, 69, 47, 45, 23p
  • Parent Bibliography ID
Page Top