マーケテイング・コントロールについて : マーケティング・コスト・アナリシスによる接近

Bibliographic Information

マーケテイング・コントロールについて : マーケティング・コスト・アナリシスによる接近

村田昭治[著]

(産業研究所シリーズ, No.41)

慶応義塾大学産業研究所, [1962]

Title Transcription

マーケティング コントロール ニツイテ : マーケティング コスト アナリシス ニヨル セッキン

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

三田商学研究4(5)より転載

表紙の出版年: 1962-63

***記述は遡及データによる

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BB03336858
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    p66-76
  • Size
    21cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top