Everything is miscellaneous : the power of the new digital disorder
著者
書誌事項
Everything is miscellaneous : the power of the new digital disorder
Times Books/Henry Holt and Co., 2008, c2007
- : pbk
大学図書館所蔵 全4件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
"A Holt paperback"
"Originally published in hardcover in 2007 by Times Books"--T.p. verso
"First Holt paperbacks edition 2008"--T.p. verso
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
Business visionary and bestselling author David Weinberger charts how as business, politics, science, and media move online, the rules of the physical world - in which everything has a place - are upended. In the digital world, everything has its places, with transformative effects: Information is now a social asset and should be made public, for anyone to link, organize, and make more valuable; There's no such thing as "too much" information. More information gives people the hooks to find what they need; Messiness is a digital virtue, leading to new ideas, efficiency, and social knowledge; Authorities are less important than buddies. Rather than relying on businesses or reviews for product information, customers trust people like themselves.With the shift to digital music standing as the model for the future in virtually every industry, "Everything Is Miscellaneous" shows how anyone can reap rewards from the rise of digital knowledge.
「Nielsen BookData」 より