メディア・ミックスにおける戦略とその効果 : ガス湯沸器キャンペーンの戦略と表現

Author(s)

Bibliographic Information

メディア・ミックスにおける戦略とその効果 : ガス湯沸器キャンペーンの戦略と表現

赤木元二 [著]

(ADCON report, No.81)

AD懇談会, 1964.6

Title Transcription

メディア ミックス ニオケル センリャク ト ソノ コウカ : ガス ユワカシキ キャンペーン ノ センリャク ト ヒョウゲン

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

***記述は遡及データによる

著者のヨミは類推による

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BB0415233X
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    [東京]
  • Pages/Volumes
    36p
  • Size
    25cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top