Marketing in virtual worlds

著者

    • Wood, Natalie T.

書誌事項

Marketing in virtual worlds

Natalie T. Wood

Prentice Hall, c2011

  • : pbk

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内容説明・目次

内容説明

A guide to creating a marketing presence in virtual worlds. From guiding users through the basics to providing information on how to create a powerful marketing presence, Marketing in Second Life explores how businesses can successfully market in virtual worlds.

目次

Chapter 1: An Introduction to Virtual Worlds Chapter 2: An Introduction toSecond Life Chapter 3: Why You Should UseSecond Life Chapter 4: Virtual World Entry Strategies Chapter 5: Creating Your Second Life Chapter 6: Preparing for the virtual Classroom Chapter 7: Introducing Your Students to the Virtual World of Second Life Chapter 8: Strategies to Facilitate a Rewarding Experience Chapter 9: Using Second Life in Marketing Classes Chapter 10: Beyond Second Life

「Nielsen BookData」 より

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB04554661
  • ISBN
    • 9780136117179
  • LCCN
    2009050215
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Boston
  • ページ数/冊数
    xv, 83 p.
  • 大きさ
    28 cm
  • 分類
  • 件名
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