Learning to teach in the lifelong learning sector
著者
書誌事項
Learning to teach in the lifelong learning sector
Continuum International Publishing Group, c2010
- : pbk
大学図書館所蔵 全3件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
This is a comprehensive guide to the requirements for achieving Qualified Teacher Learning and Skills (QTLS) status. This textbook is a complete guide to achieving QTLS. Key themes of teaching and learning are explored in the context of the lifelong learning sector, showing how these two processes are inextricably linked and how to apply these theories to practice. Each chapter contains: a map showing links to QTLS standards; formative activities to encourage practical application of the chapter content; case studies providing real-life examples; self-assessment questions enabling readers to test their knowledge and understanding; and, further reading references for those wishing to explore the themes in greater depth. This textbook is essential reading for anyone training to teach in the lifelong learning sector.
目次
- Introduction
- 1. Preparing to Teach in the Lifelong Learning Sector
- 2. Teaching in the Learning and Skills Sector
- 3. Theories and Principles for Planning and Enabling Learning and Assessment
- 4. Classroom Management
- 5. Curriculum Development for Inclusive Practice
- 6. Research Methods for the Lifelong Learning Sector
- Index.
「Nielsen BookData」 より