Turning on learning : five approaches for multicultural teaching plans for race, class, gender, and disability
著者
書誌事項
Turning on learning : five approaches for multicultural teaching plans for race, class, gender, and disability
J. Wiley & Sons, c2007
4th ed
- : pbk.
大学図書館所蔵 全1件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes indexes
内容説明・目次
内容説明
This new Fourth Edition contains many lesson plans that cover a variety of subject areas and grade levels (1-12), as well as action research activities that investigate the various dimensions of teaching. Many of the lesson plans are written by actual classroom teachers, and all of them have been examined by practicing teachers. More than simply a "how-to" manual, it is designed to help the teacher or teacher education student teach from a multicultural perspective. Each lesson plan offers a "Before" version (the lesson as it is usually taught) and an "After" version (how the lesson can be improved to "turn on" learning). A discussion explaining why the changes were made follows each lesson plan.
目次
1. What Turns Your Students On?2. Teaching the Exceptional and Culturally Different.3. Human Relations.4. Single-Group Studies.5. Multicultural Education.6. Education that is Multicultural and Social Reconstructionist.Subject Index.Lesson Plan Index.
「Nielsen BookData」 より