主観的業績評価の理論と現実 : 大手自動車販売会社の人事・製品取引データと社員意識調査結果との接合データによる検証

Author(s)

Bibliographic Information

主観的業績評価の理論と現実 : 大手自動車販売会社の人事・製品取引データと社員意識調査結果との接合データによる検証

高橋新吾, 都留康, 上原克仁 [著]

(Discussion paper series / Institute of Economic Research, Hitotsubashi University, A ; no. 553)

Institute of Economic Research, Hitotsubashi University, 2011.8

Other Title

主観的業績評価の理論と現実 : 大手自動車販売会社の人事製品取引データと社員意識調査結果との接合データによる検証

Title Transcription

シュカンテキ ギョウセキ ヒョウカ ノ リロン ト ゲンジツ : オオテ ジドウシャ ハンバイ ガイシャ ノ ジンジ セイヒン トリヒキ データ ト シャイン イシキ チョウサ ケッカ トノ セツゴウ データ ニヨル ケンショウ

Available at  / 2 libraries

Search this Book/Journal

Note

参考文献: p12-13

Related Books: 1-1 of 1

  • Discussion paper series

    Institute of Economic Research, Hitotsubashi University

    Institute of Economic Research, Hitotsubashi University

Details

  • NCID
    BB07063203
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    Kunitachi
  • Pages/Volumes
    13p
  • Size
    30cm
  • Parent Bibliography ID
Page Top