Social capital and the role of LinkedIn to form, develop and maintain Irish entrepreneurial business networks
著者
書誌事項
Social capital and the role of LinkedIn to form, develop and maintain Irish entrepreneurial business networks
Cambridge Scholars, 2011
大学図書館所蔵 全2件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references (p. [107]-113)
内容説明・目次
内容説明
Online social networking services have eliminated the four walls of brick and mortar found in traditional networking and now provide global access in real time to entrepreneurs regardless of industry. This book presents a qualitative analysis of how Irish entrepreneurs use technology, such as LinkedIn, in the formation, development and maintenance of professional business networks and in so doing manage social capital.The objectives of this book are as follows:* Ascertain the perceived benefits of networking by Irish entrepreneurs;* Explore how Irish entrepreneurs form, maintain and develop their network and* Explore how Irish entrepreneurs use technology to manage social capital.
「Nielsen BookData」 より