システム設計視点によるサービス設計理論と方法論 : 高顧客価値のためのサービスシステムの効率的設計
Author(s)
Bibliographic Information
システム設計視点によるサービス設計理論と方法論 : 高顧客価値のためのサービスシステムの効率的設計
(早稲田大学モノグラフ = Waseda University monograph, 59)
早稲田大学出版部, 2012.3
- Other Title
-
Logic and methodology of service designing by depending on the logic of system designing : designing a service system for high customer value
- Title Transcription
-
システム セッケイ シテン ニヨル サービス セッケイ リロン ト ホウホウロン : コウコキャク カチ ノタメノ サービス システム ノ コウリツテキ セッケイ
Available at 6 libraries
  Aomori
  Iwate
  Miyagi
  Akita
  Yamagata
  Fukushima
  Ibaraki
  Tochigi
  Gunma
  Saitama
  Chiba
  Tokyo
  Kanagawa
  Niigata
  Toyama
  Ishikawa
  Fukui
  Yamanashi
  Nagano
  Gifu
  Shizuoka
  Aichi
  Mie
  Shiga
  Kyoto
  Osaka
  Hyogo
  Nara
  Wakayama
  Tottori
  Shimane
  Okayama
  Hiroshima
  Yamaguchi
  Tokushima
  Kagawa
  Ehime
  Kochi
  Fukuoka
  Saga
  Nagasaki
  Kumamoto
  Oita
  Miyazaki
  Kagoshima
  Okinawa
  Korea
  China
  Thailand
  United Kingdom
  Germany
  Switzerland
  France
  Belgium
  Netherlands
  Sweden
  Norway
  United States of America
Search this Book/Journal
Note
英文タイトルはAbstract (p237)による
参考文献 : p213-222