Persaingan, legitimasi kekuasaan, dan marketing politik : pembelajaran politik Pemilu 2009

著者
    • Firmanzah
書誌事項

Persaingan, legitimasi kekuasaan, dan marketing politik : pembelajaran politik Pemilu 2009

Firmanzah

(Buku Obor)

Yayasan Obor Indonesia, 2010

Ed. 1

この図書・雑誌をさがす
注記

Summary: Political campaign and competition of participants in General elections 2009 in Indonesia

Includes bibliographical references (p. 591-609)

関連文献: 1件中  1-1を表示
詳細情報
  • NII書誌ID(NCID)
    BB10444646
  • ISBN
    • 9789794617458
  • LCCN
    2010435179
  • 出版国コード
    io
  • タイトル言語コード
    ind
  • 本文言語コード
    ind
  • 出版地
    Jakarta
  • ページ数/冊数
    lxix, 623 p.
  • 大きさ
    22 cm
  • 分類
  • 親書誌ID
ページトップへ