文化創意産業品牌與行銷策略 : 跨國比較與大陸市場發展 Strategies in branding, marketing & cultural and creative industry : a cross-border comparative study and the development of China's market
著者
書誌事項
文化創意産業品牌與行銷策略 : 跨國比較與大陸市場發展 = Strategies in branding, marketing & cultural and creative industry : a cross-border comparative study and the development of China's market
(兩岸關係叢書, . 論壇||ロンダン||lun tan ; 06)
INK印刻文學生活雜誌出版, 2009.12
- タイトル読み
-
ブンカ ソウイ サンギョウ ヒンハイ ヨ ギョウショウ サクリャク : ココク ヒカク ヨ タイリク シジョウ ハッテン
wen hua chuang yi chan ye pin pai yu xing xiao ce lue : kua guo bi jiao yu da lu shi chang fa zhan
大学図書館所蔵 件 / 全1件
-
該当する所蔵館はありません
- すべての絞り込み条件を解除する
注記
参考書目: p342-343