文化創意産業品牌與行銷策略 : 跨國比較與大陸市場發展 Strategies in branding, marketing & cultural and creative industry : a cross-border comparative study and the development of China's market

著者

    • 徐, 斯勤 ジョ, シキン xu, si qin
    • 陳, 徳昇 チン, トクショウ chen, de sheng

書誌事項

文化創意産業品牌與行銷策略 : 跨國比較與大陸市場發展 = Strategies in branding, marketing & cultural and creative industry : a cross-border comparative study and the development of China's market

徐斯勤, 陳徳昇主編

(兩岸關係叢書, . 論壇||ロンダン||lun tan ; 06)

INK印刻文學生活雜誌出版, 2009.12

タイトル読み

ブンカ ソウイ サンギョウ ヒンハイ ヨ ギョウショウ サクリャク : ココク ヒカク ヨ タイリク シジョウ ハッテン

wen hua chuang yi chan ye pin pai yu xing xiao ce lue : kua guo bi jiao yu da lu shi chang fa zhan

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

参考書目: p342-343

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB10847471
  • ISBN
    • 9789866377563
  • タイトル言語コード
    chi
  • 本文言語コード
    chi
  • 出版地
    台北縣
  • ページ数/冊数
    viii, 343p
  • 大きさ
    23cm
  • 親書誌ID
ページトップへ