An exploratory study of the lived experience and contributing factors to blending stepfamilies : a dynamic systems and transformational learning theories approach

著者

    • Feller, Kelly Carl

書誌事項

An exploratory study of the lived experience and contributing factors to blending stepfamilies : a dynamic systems and transformational learning theories approach

by Kelly Carl Feller

UMI : ProQuest, c2011

大学図書館所蔵 件 / 1

この図書・雑誌をさがす

注記

Thesis (Ph.D.)--College of Social Work, University of Utah, 2011

UMI no.: 3465328

Includes bibliographical references (p. [242]-248)

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB10914513
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Ann Arbor, Mich.
  • ページ数/冊数
    xii, 248 p.
  • 大きさ
    26 cm
  • 件名
ページトップへ