The effect of espoused national cultural values, the five-factor model of personality, and the context of travel on technology acceptance across two levels of structured tourism websites

著者

    • Welsh, Laura

書誌事項

The effect of espoused national cultural values, the five-factor model of personality, and the context of travel on technology acceptance across two levels of structured tourism websites

by Laura Welsh

UMI, c2011

マイクロ形態(マイクロフィッシュ)

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注記

***記述は遡及データによる

"ISBN:9781124872377"--Catalog

Thesis (Ph.D.) -- University of Hawai'i at Manoa, 2011

Order no.: 34-75735

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB10991999
  • ISBN
    • 9781124872377
  • 出版国コード
    us
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Ann Arbor, Mich.
  • ページ数/冊数
    4 microfiches (xviii, 373 p.)
  • 大きさ
    11 × 15 cm
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