The permanent campaign : new media, new politics
著者
書誌事項
The permanent campaign : new media, new politics
(Digital formations, v. 81)
Peter Lang, c2012
- : pbk
- : hardcover
大学図書館所蔵 全5件
  青森
  岩手
  宮城
  秋田
  山形
  福島
  茨城
  栃木
  群馬
  埼玉
  千葉
  東京
  神奈川
  新潟
  富山
  石川
  福井
  山梨
  長野
  岐阜
  静岡
  愛知
  三重
  滋賀
  京都
  大阪
  兵庫
  奈良
  和歌山
  鳥取
  島根
  岡山
  広島
  山口
  徳島
  香川
  愛媛
  高知
  福岡
  佐賀
  長崎
  熊本
  大分
  宮崎
  鹿児島
  沖縄
  韓国
  中国
  タイ
  イギリス
  ドイツ
  スイス
  フランス
  ベルギー
  オランダ
  スウェーデン
  ノルウェー
  アメリカ
注記
Includes bibliographical references and index
内容説明・目次
内容説明
From the social media-based 2008 Obama election campaign to the civic protest and political revolutions of the 2011 Arab Spring, the past few years have been marked by a widespread and complex shift in the political landscape, as the rise of participatory platforms - such as YouTube, Twitter, Facebook, and blogs - have multiplied the venues for political communication and activism.
This book explores the emergence of a permanent campaign - the need for constant readiness - on networked communication platforms, focusing on political moments, crises and elections in Canada, the U.S.A., and Australia. The book chapters investigate the proliferation of new political actors and communicators: political bloggers, advocacy groups, diverse publics, and political party staff as they engage in political maneuvers across participatory platforms. With in-depth analyses of some of the most well-known participatory media today, this book offers a critical assessment of the constant efforts at managing the plurality of voices that characterize contemporary politics.
「Nielsen BookData」 より