Celebrity and the media

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Celebrity and the media

Sean Redmond

(Key concerns in media studies)

Palgrave Macmillan, 2014

タイトル別名

:Celebrity & the media

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注記

Includes bibliographical references (p.137-143) and index

内容説明・目次

内容説明

An engaging introduction to the key terms, concepts, dilemmas and issues that are central to the study and critical understanding of celebrity, exploring the impacts of celebrity culture on the modern media and examining the influence that celebrity has on the way people place themselves in the modern world.

目次

1. The Celebrity Metronome 2. Seeing the Celebrity Image 3. Buying Celebrity 4. Selling Celebrity 5. Everyday Celebrity 6. The Loneliness Room Epilogue: I am Celebrity.

「Nielsen BookData」 より

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詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB15441860
  • ISBN
    • 9780230292680
  • 出版国コード
    uk
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    Basingstoke
  • ページ数/冊数
    viii, 147 p.
  • 大きさ
    22 cm
  • 分類
  • 件名
  • 親書誌ID
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