学習意欲を高めるアラビア語教育 : コミュニカティブ・グラマーの提唱

Bibliographic Information

学習意欲を高めるアラビア語教育 : コミュニカティブ・グラマーの提唱

鷲見朗子研究代表編

(科学研究費補助金(基盤研究C)研究成果報告書, 平成22-25年度)

京都ノートルダム女子大学人間文化学部, 2014.3

Other Title

Teaching communicative grammar : How to enhance students' desire to learn arabic

学習意欲を高めるアラビア語教育 : コミュニカティブグラマーの提唱

Title Transcription

ガクシュウ イヨク オ タカメル アラビア ゴ キョウイク : コミュニカティブ グラマー ノ テイショウ

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Note

平成22-平成25年度科学研究費補助金(基盤研究C)研究成果報告書

研究課題番号:22520599

研究代表: 鷲見朗子

平成22年度-25年度研究分担者:鷲見克典

平成22,23年度研究分担者および平成24,25年度研究協力者: 依田純和

平成22-25年度研究協力者: 高梨庸雄, 森口明美

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BB15499281
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpneng
  • Place of Publication
    京都
  • Pages/Volumes
    76p
  • Size
    30cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top