ショッパー・マーケティング・スタディ : 「買物」を科学する

Author(s)

    • 太田, 美和子 オオタ, ミワコ

Bibliographic Information

ショッパー・マーケティング・スタディ : 「買物」を科学する

太田美和子著

(商業界, [2013年]8月号別冊)

商業界, 2013.7

Other Title

Shopper marketing study

ショッパーマーケティングスタディ : 買物を科学する

Title Transcription

ショッパー マーケティング スタディ : カイモノ オ カガク スル

Available at  / 1 libraries

Search this Book/Journal

Related Books: 1-1 of 1

Details

  • NCID
    BB16438136
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    jpn
  • Text Language Code
    jpn
  • Place of Publication
    東京
  • Pages/Volumes
    104p
  • Size
    26cm
  • Classification
  • Subject Headings
  • Parent Bibliography ID
Page Top