Advertising and British art, 1924

書誌事項

Advertising and British art, 1924

Walter Shaw Sparrow

(Advertisement and modern art in early twentieth-century England / edited by Yasuko Suga, v. 1)

Published by Edition Synapse for Eureka Press, 2014

  • v. 1

大学図書館所蔵 件 / 37

この図書・雑誌をさがす

注記

Reprint. Originally published: Advertising and British Art : an introduction to a vast subject. London : John Lane the Bodley Head, 1924

Includes index

関連文献: 1件中  1-1を表示

詳細情報

  • NII書誌ID(NCID)
    BB16656589
  • 出版国コード
    ja
  • タイトル言語コード
    eng
  • 本文言語コード
    eng
  • 出版地
    [Tokyo]
  • ページ数/冊数
    xvii, 189 p., [108] p. of plates
  • 大きさ
    22 cm
  • 親書誌ID
ページトップへ